USEIN KYSYTTYÄ

Mistä tiedän, että valitsemiani siemeniä on saatavilla? Verkkomaksuna maksaessani haluaisin varmistaa, että saan siemenet?

Jos jokin lajike on väliaikaisesti loppu, tuotteen kohdalla lukee 'Väliaikaisesti loppu' ja hinta on 0.00 euroa. Näin Sinua ei veloiteta vaikka yrittäisitkin tilata sitä.

Olen unohtanut Käyttäjätunnuksen ja/tai Salasanan enkä voi rekisteröityä. Miten tilaan?

Voit tilata uuden salasanan (kohdassa Sisäänkirjautuminen). Etuna on se, ettei Sinun tarvitse uudelleen naputella yhteystietojasi ja voit halutessasi tutkia omaa tilaushistoriaasi. Mutta Isoäidin Verkkokauppa ei vaadi rekisteröitymistä. Ellet halua rekisteröityä: Kerää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja klikkaa kohtaa 'Kassalle'. Klikkaa seuraavaksi kohtaa 'Tilaa rekisteröitymättä' (kohdan 'Tilaa rekisteröitymällä' kohdan alla) ja jatka ohjeiden mukaan.

Olen jo valinnut haluamani siemenet Siemenluettelosta. Miten löydän ne nopeimmin verkkokaupasta?

Verkkokaupan oikeassa alalaidassa on kohta 'Haku'. Kirjoita ruutuun tuotteen 3-numeroinen tuotenumero ja PISTE. Klikkaa oikealta puolelta kohtaa 'Hae'. (Ethän kuitenkaan klikkaa 'enteriä'). Haku toimii myös, jos kirjoitat kenttään haluamasi tuotteen vähintään 4 ensimmäistä kirjainta ja klikkaat kohtaa 'Hae'.

 

Ostoskori:
Tuote Määrä Summa
yhteensä:  € 
Yhteystiedot:
Isoäidin Kasvit Oy
 
Leppäkertuntie 4 D
02120 Espoo
Y-tunnus: 2136137-4
 
Puh: 040 172 5252
Faksi: -
isoaiti@isoaidinkasvit.fi
Haku